SALUBRIZARE

Actualizat la data de: 08/10/2024 la ora 08:36

ANUNȚ

Ajutor pentru plata serviciului de salubrizare acordat persoanelor fizice din Flămânzi de la bugetul local – 15 aprilie, 2024
Primăria Flămânzi vine în sprijinul persoanelor cu venituri mici, acordând un ajutor financiar pentru plata serviciului de salubrizare din bugetul local.
Beneficiarii acestui ajutor sunt:
– Familiile și persoanele singure care sunt beneficiarele ,,venitului minim de incluziune”- valoare ajutorului fiind e 14 lei/lună/persoană;
– Familiile și persoanele singure care au media veniturilor bănești nete lunare, sub salariul minim brut pe țară garantat la plata pe membru de familie – valoarea ajutorul fiind de 7 lei/lună/persoană;
Documente necesare:
1. Cererea de acordare – Anexa 1- formular tip;
2. Declarație pe proprie răspundere – Anexa 2- formular tip;
3. Actele de identitate (B.I., C.I., certificat naștere copii) ale membrilor familiei, din care să rezulte că aceștia au domiciliul sau reședința 1a adresa la care se solicită ajutorul;
4. Certificatul de căsătorie;
5. Hotărâre judecătorească privind plasamentul, încredințarea, adopția copilului, dispoziții privind tutela, curatela sau stabilirea altor masuri de protecție pentru copii;
6. Adeverință de venit cuprinzând salariul net din luna anterioară depunerii cererii cu mențiunea de a se specifica pe adeverință dacă salariatul primește da/ nu bonuri valorice și care este valoarea acestora;
7. Cupoane: pensie (orice tip de pensie), alocații și indemnizații, ajutor de șomaj, sau pentru orice altă prestație socială , din luna anterioară depunerii cererii;
8. Adeverință de la facultate pentru studenți, din care să rezulte dacă beneficiază sau nu de bursă;
9. Adeverință eliberata de administrația financiara pentru venituri din activități independente, alte drepturi salariale, venituri din cedarea folosinței bunurilor, venituri din investiții, venituri din activități agricole, venituri din alte surse .
Important !!!
Calcularea venitului vizează toate veniturile pe care membrii familiei le-au realizat in luna anterioară lunii in care se solicită dreptul;
Persoanele care au obținut ajutorul au obligația să comunice orice modificare intervenită în componența familiei și a veniturilor acesteia, în termen de 5 zile de la data modificării;
Familiile și persoanele singure, beneficiare ale venitului minim de incluziune, pot depune doar cererea de acordare a ajutorului însoțită de actele de identitate, fără a mai fi necesare documentele justificative ale venitului.

Anunț în format pdf ⇒ ANUNȚ